Informatie over de maatregelen tijdens het Coronavirus 26 maart 2020

Hyundai Corona

 

 

 

 

 

 

 

 

CORONA-MAATREGELEN: SERVICE EN BEREIKBAARHEID HYUNDAI Ridderkerk

Wij volgen de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet. Wij doen er dan ook alles aan om onze voorschriften aan te laten sluiten bij de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD. Aan de hand van onderstaande veelgestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Indien u vragen hebt over onze dienstverlening, bel met 0180-480082 of stuur een Whatsapp, via de chatfunctie op onze website.

Update: 26 maart 2020

Veelgestelde vragen en antwoorden m.b.t. het coronavirus:

Is Hyundai Ridderkerk geopend?

  • Ja, onze showroom en garage zijn geopend. Wij volgen de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD, en de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Het is mogelijk dat we door een verminderde bezetting momenteel wat minder goed bereikbaar zijn via telefoon of email en dat het wat langer kan duren voordat u een reactie ontvangt. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast bij Hyundai Ridderkerk?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen.
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  • Voor wij een voertuig overdragen zullen wij contactoppervlakken desinfecteren.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

Mijn Hyundai moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  • Ja, dat kan. Wel staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Indien u verkouden bent of hoest, of indien u in contact bent geweest met een besmet persoon, verzoeken wij u contact op te nemen om uw afspraak eventueel te verplaatsen.

Ik heb een vervangende Hyundai nodig. Is dit veilig?

  • Ja, wij houden ons ook hierbij aan de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Auto’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn gedesinfecteerd en minstens 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag ingezet.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte Hyundai, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij helpen u graag via andere beschikbare kanalen, zoals bv. telefoon, email, of een videocall. Neem gerust contact op met ons om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik nog steeds een proefrit maken bij de Hyundai-dealer?

  • Het maken van proefritten is in principe mogelijk, maar ook hierbij staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Zo zullen ook hier de noodzakelijke hygiënemaatregelen genomen worden.

Mijn nieuwe Hyundai wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij zoeken samen met u een verantwoorde oplossing om de nieuwe auto aan u over te dragen en eventueel uw huidige auto in te nemen. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u contact opnemen met ons.

Voor nu laten wij ons hoofd niet hangen en wensen wij iedereen alle kracht die nodig is om deze crisis te doorstaan. 🍀

Heeft u vragen die u via de mail wilt sturen? Klik dan hieronder op de button.

Contact

Corona virusCoronaCoronavirus

HomeNieuwsInformatie over de maatregelen tijdens het Coronavirus