Informatie over de maatregelen tijdens het Coronavirus 16 december 2020

Corona maatregelen Hyundai

Corona-maatregelen: Onze showroom is gesloten, wel kunt u terecht voor onderhoud

Bij Hyundai Ridderkerk volgen we de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet. Wij doen er dan ook alles aan om onze voorschriften aan te laten sluiten bij de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD. Daarom is onze showroom vanaf dinsdag 15 december gesloten voor bezoek. Wel kunt u nog terecht bij onze garage voor een werkplaatsafspraak voor onderhoud, keuringen en bandenservice.

Aan de hand van onderstaande veelgestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen.
Indien u vragen hebt over onze dienstverlening, bel met 0180-480082 of stuur een Whatsapp, via de chatfunctie op onze website.

Plan een online bezichtiging

Bij Hyundai Ridderkerk blijven we voor je klaar staan, ook nu onze showroom tijdelijk gesloten is voor bezoek.
Heb je interesse in een auto? Je kunt gemakkelijk een online bezichtiging inplannen.
Zo kunnen wij je een persoonlijke, digitale uitleg van de auto geven. Zo staan we ook online met een glimlach voor je klaar!

Maak gemakkelijk een afspraak.

Plan een bezichtiging

Veelgestelde vragen en antwoorden m.b.t. het coronavirus:


Is de showroom van Hyundai Ridderkerk geopend?

  • Nee, onze showroom is vanaf dinsdag 15 december tot in ieder geval maandag 18 januari gesloten voor bezoekers. Wel is onze garage geopend en kunt u hier terecht voor onderhoud.
  • Heeft u interesse in een voertuig dat wij aanbieden? Bel voor een online bezichtiging! 0180-480082.

Mijn Hyundai moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  • Ja, dat kan. Wel staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Indien u verkouden bent of hoest, of indien u in contact bent geweest met een besmet persoon, verzoeken wij u contact op te nemen om uw afspraak eventueel te verplaatsen.

Ben ik, als ik voor onderhoud langs kom, verplicht een mondkapje te dragen?

  • Wanneer u bij ons langs komt voor onderhoud, een keuring of bandenservice vragen wij u voor uw en onze veiligheid gebruik te maken van de desinfectie-zuil bij de ingang en om een mondkapje te dragen. Deze zijn verkrijgbaar bij onze receptie.

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast bij Hyundai Ridderkerk?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen.
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  • Wij dragen bij het verplaatsen van een voertuig een mondkapje.
  • Voor wij een voertuig overdragen zullen wij contactoppervlakken desinfecteren.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

Ik heb een vervangende Hyundai nodig. Is dit veilig?

  • Ja, wij houden ons ook hierbij aan de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Auto’s die worden gebruikt voor Vervangend Vervoer zijn gedesinfecteerd en minstens 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag ingezet.

Mijn nieuwe Hyundai wordt afgeleverd / ik heb een afspraak staan. Wat moet ik nu doen?

  • Onze verkoopadviseurs zullen contact met u opnemen met betrekking tot afleveringen en reeds geplande afspraken. Wij zoeken samen met u een verantwoorde oplossing om de nieuwe auto aan u over te dragen en eventueel uw huidige auto in te nemen.

Voor nu laten wij ons hoofd niet hangen en wensen wij iedereen alle kracht die nodig is om deze crisis te doorstaan. 🍀

Heeft u vragen die u via de mail wilt sturen? Klik dan hieronder op de button.

Contact
HomeNieuwsInformatie over de maatregelen tijdens het Coronavirus